TOP
Branding Lab
  • All round player
    A brand expert Our fact
    The executives and employees of the Oonic Bridge have been assigned to the regions of Korea, China, Southeast Asia, the United States, Europe, and the Middle East. It supplies organic raw materials. Looking for ways to make the Mecca K-beauty of the world's cosmetics brand more active, and for unlimited trust in products once used by customers. We're thinking about all the possibilities and all the ways we can. 브랜드 기획부터 디자인 제작물까지 브랜드에 필요한 모든 브랜딩 전문성을 갖춘 회사입니다. 디자인 연구소와 협업하여 원료에 대한 이해를 바탕으로 기업과 제품의 아이덴티티, 슬로건, 스토리, 패키지, 브로슈어 등의 전과정에 대한 솔루션을 제공합니다.
  • For branding An expert
    in Seoul and China
    The executives and employees of the Oonic Bridge have been assigned to the regions of Korea, China, Southeast Asia, the United States, Europe, and the Middle East. It supplies organic raw materials. Looking for ways to make the Mecca K-beauty of the world's cosmetics brand more active, and for unlimited trust in products once used by customers. We're thinking about all the possibilities and all the ways we can. 서울 본사 브랜딩 연구소를 기반으로 중국 오피스와의 실시간 글로벌 트랜드를 공유하고 있습니다. 하루가 다르게 변화하는 뷰티 시장에서 적절한 방향과 감각적인 디자인을 만들어 내는 경쟁력을 갖추고 있습니다.
  • One
    It's everybody's effort
    The executives and employees of the Oonic Bridge have been assigned to the regions of Korea, China, Southeast Asia, the United States, Europe, and the Middle East. It supplies organic raw materials. Looking for ways to make the Mecca K-beauty of the world's cosmetics brand more active, and for unlimited trust in products once used by customers. We're thinking about all the possibilities and all the ways we can. 오가닉브릿지의 브랜딩 연구소는 국내외의 현장을 누비며 기존에 없는 새로운 브랜딩과 디자인을 연구하고 있습니다. 뷰티 시장의 이해와 체계적인 시장조사의 목적은 단 하나입니다. 그것은 클라이언트의 성공에 있습니다.
Idea Work Study the essence and philosophy of the brand. > Looking for sustainable new ideas for the brand. > Talk to a branding expert. We are concerned with the nature and philosophy of the brand from the consumer’s everyday life. Imagine meeting with consumers and think about the present and the future. Branding is an important factor in the business, but companies that don’t have experience with branding have to be distracted. The Branding Institute at Organic Bridge has a door open for you to consult with each senior director at any time, from branding planning to design. 브랜드의 본질과 철학을 연구합니다. > 브랜드의 지속가능한 새로운 생각을 찾습니다. > 브랜딩 전문가와 상의하십시오.
소비자의 일상에서 출발한 브랜드의 본질과 철학을 고민합니다. 소비자와의 만남을 상상하고 현재와 미래를 고민합니다.
비즈니스에서 브랜딩은 중요한 요소이지만, 브랜딩에 대한 경험이 없는 기업은 시간과 자원을 낭비할 수밖에 없습니다. 오가닉브릿지의 브랜딩 연구소에는 브랜딩 기획부터 디자인 제작까지 각각의 시니어 디렉터들과 언제든지 상의할 수 있는 문이 열려 있습니다.
앨럿디 기초라인 앨럿디 기초라인
앨럿디 마스크팩 앨럿디 마스크팩
앨럿디 앰플 앨럿디 앰플
앨리스랩 앨리스랩
오비앙 마스크팩 오비앙 마스크팩
플로리스 플로리스
The POTIONS AMPOULE
MONSIEL Shampoo & Cream
LE BLANC 르블랑 마스크 팩
AEA Beauty 혈관고 마스크 팩
Alliut - D 엘럿-D 홍삼 시리즈
AVECHEAL 아베크힐 바이오가닉 뉴트리션 마스크
Allut - D 엘럿-D 프라미스 마스크 팩
NACIFIC 네시픽 프레쉬 허브 오리진 세럼
O'bien 오비앙 유기농 시리즈
O'bien 오비앙 솔루션
Smellcop 스멜캅 데오드란트 패밀리
ROSENDER 로젠더 솔루션
Milan Milan
Allut.D Allut.D 화이트닝솔루션
Paradise 파라다이스 스파 시그니처 투스텝 바이오 젤라틴 마스
O'bien 오비앙 프리미엄 여성청결제, 엔자임파우더워시